Články

Hubnutí a pohyb – cvičit až do padnutí?

02. 12. 2014 Pohyb

Setkáváme se s tím velmi často – mučení v posilovnách, sledování čísel na běhátku, rotopedu či jiných strojích, na kterých se „hubne“… Opravdu se musíme takto ničit, abychom shodili nějaké to kilo? Pohybová aktivita znamená energetický výdej Při plánování redukčního režimu jistě musíme počítat i...čtěte více »

Ořechy v redukčním režimu

02. 12. 2014 Potraviny

Mnoho lidí s nadváhou či obezitou se ptá, zda při redukčním úsilí mohou konzumovat ořechy. Odpověď zní ano, ale v přiměřeném množství – tzn. do 30 g denně. Záleží jen na vás, zda těchto 30 g budou představovat 3 para ořechy nebo hrst piniových oříšků. Avšak při redukční snaze budete muset...čtěte více »

Čím si osladit?

25. 11. 2014 Potraviny

Již dávno není pravdou, že se při shazování kil musíte  zcela a nekompromisně vzdát sladkého. Jde jen o to získat přehled, čím se dá sladit a  vybrat si vhodné sladidlo právě pro sebe. Bílý cukr Cukr neboli sacharóza (řepný cukr) je důležitým zdrojem energie, je dobře stravitelný,...čtěte více »

Změnila se vaše váha po Vánocích?


Recepty

Doporučujeme prověřené recepty na www.maxirecepty.cz.